Тарнопольський, Олег Борисович2018-02-092018-02-092014http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1219Методика навчання іншомовного (англомовного) письма є одним з найменш розвинутих розділів вітчизняної методики навчання іноземних мов у вищій школі. Це, безумовно, не відповідає потребам суспільства, оскільки у фахівця (випускника ВНЗ) у будь-якій галузі потреба в іншомовному (англомовному) письмовому спілкування виникає значно частіше ніж потреба в іншомовній (англомовній) усній комунікації. Але, щоб успішно розвивати методику навчання англомовного письма у вищій школі, перш за все необхідно проаналізувати його лінгвістичні особливості та їх вплив на методику навчання.ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПИСЬМА У ВНЗ ТА ЇХ ВІДОБРАЖЕННЯ У МЕТОДИЦІ