Мягких Маргарита Андріївна2025-02-232025-02-232024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5439У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування товарного асортименту. Представлено поняття та класифікацію товарного асортименту. Вивчено фактори, що впливають на формування асортименту, та стратегії його оптимізації. Систематизовано методичні підходи до оптимізації асортименту товарів. Досліджено структуру товарного асортименту ФОП Скачко І.Ю. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ФОП. Проведено аналіз поточного стану товарного асортименту ФОП Скачко І.Ю. Наведено методи оцінки асортиментної політики підприємства. Розглянуто напрями покращення товарного асортименту ФОП Скачко І.Ю. Досліджено асортиментний портфель підприємства. Проведено сегментування споживачів та визначено портрет потенційного покупця. Запропоновано рекомендації щодо покращення управління асортиментом.otherтоварний асортиментоптимізаціяфакториметоди оцінкиасортиментна політикаОптимізація товарного асортименту на підприємствіWorking Paper