Троценко Валентина Олегівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4913Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», здійснено PEST аналіз, SWOT аналіз. Визначені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розроблені заходи з вдосконалення маркетингової діяльності, зокрема створення служби маркетингу, впровадження CRM системи, вдосконалення комунікаційної діяльності. Результати дослідження можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП».маркетингове середовищемаркетингова діяльністьслужба маркетингуCRM системакомунікаційна діяльністьШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАMarketing activities of the enterprise and ways of its improvementOther