Бабенко Кирило Сергійович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4962У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку організації і контролю маркетингової діяльності на підприємстві; наведено основні характеристики на основі яких формується організаційна діяльність та маркетингові контрольні функції для підприємств що працюють на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому, на прикладі мережі магазинів «Епіцентр»; проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи організації та контролю маркетингової діяльності. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингових заходів підприємства, яке діє на ринку на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому, а також у споріднених сферах.маркетингорганізація маркетингової діяльностімаркетинговий контрольринкова ситуаціямаркетингова аналіззовнішнє середовищевнутрішнє середовищеОрганізація і контроль маркетингової діяльності підприємстваOrganization and control of marketing activity of the enterpriseOther