Пахомова Катерина Андріївна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6085У кваліфікаційній роботі теоретичні аспекти формування іміджу підприємства у сфері послуг, проаналізовано механізми, методи та інструменти його створення. Проведено аналіз господарської діяльності компанії HOMECLEAN NJ LLC, досліджено її ринкове середовище, поточний імідж, сегментування ринку та позиціонування послуг. На основі отриманих даних розроблено маркетингові заходи, спрямовані на покращення іміджу компанії, визначено стратегію його формування та оцінено ефективність запропонованих заходів. Доведено, що реалізація розробленої стратегії сприятиме підвищенню конкурентоспроможності та привабливості компаній на ринку.імідж підприємствамаркетингові заходипозиціонуваннясегментування ринкуSWOT-аналізконкурентоспроможністьРОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ З ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ФІРМИDevelopment of marketing measures to form a positive image of the companyOther