Апурін Михайло Анатолійович2024-05-102024-05-102021https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4153У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження потреб споживачів на ринку насіння кукурудзи, досліджено зміни та тенденції розвитку потреб, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинників, що формують попит. Проведено дослідження потреб споживачів насіння кукурудзи, в результаті чого виявлено найбільші напрямки в роботі з клієнтами в різних регіонах України. Це дозволило, ширше поглянути на поділ в сегментації сільгоспвиробників, що є споживачами насіння кукурудзи, провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку, визначити портрет потенційного споживача та скласти практичні рекомендації до комунікацій підприємства і споживачів, що дозволило обґрунтувати виробничу та асортименту політику підприємств досліджуваної сфери.otherнасіння кукурудзифермерскі господарстваФАОкліматичні зониглобалізаціясільгоспвиробникдержавний реєстрнасіннєві заводиДослідження потреб споживачів та їх поведінки на ринку насіння кукурудзиWorking Paper