Федорченко Вячеслав Олегович2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5015У даній роботі досліджуються теоретичні аспекти аналізу факторів зовнішнього середовища в контексті маркетингової діяльності підприємства. У першому розділі розглядається значення та роль аналізу зовнішнього середовища, методи та інструменти його проведення, а також вплив факторів зовнішнього середовища на стратегії маркетингу підприємства. У другому розділі проводиться аналіз факторів зовнішнього середовища на прикладі ТОВ "Алло", включаючи характеристику діяльності компанії, аналіз базового ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз і PEST-аналіз. У третьому розділі пропонуються шляхи вдосконалення маркетингової діяльності у зовнішньому середовищі підприємства ТОВ "Алло". Робота включає розробку проекту вдосконалення, аналіз результатів від запровадження заходів та їх економічну ефективність.аналіззовнішнє середовищемаркетингова діяльністьстратегіїSWOT-аналізPEST-аналізвдосконаленняАНАЛІЗ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВР АХУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАAnalysis of external environment factors and their consideration in the marketing activities of the enterpriseOther