Шкуро Катерина Миколавїна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5041У кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано теоретичні аспекти поняття Інтернет-маркетингу та його інструментів. Розглянуто особливості просування ресторанного підприємства в Інтернет. Дано загальну характеристику ресторанного підприємства, проведено аналіз ринку ресторанних послуг. Проведено сегментування цільової аудиторії та позиціонування ресторану. Проаналізовано ефективність просування в Інтернет, виявлено проблеми та запропоновано заходи з покращення просування. Запропоновано перспективні напрями контент-маркетингу для просування сайту підприємства в Інтернет. Розроблено заходи з просування бренду в соціальних медіа. Визначено контент-план та розроблено бюджет, надано оцінку ефективності рекомендацій.Інтернет-маркетингпросування в Інтернетсоціальні мережіресторанний бізнесконтент-маркетинг.Розробка маркетингових заходів щодо просування підприємства ресторанного бізнесу в мережі ІнтернетDevelopment of marketing measures to promote a restaurant business enterprise on the InternetOther