Яременко, Світлана Степанівна2018-01-022018-01-022015http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/429У статті проаналізований сучасний стан ринку FMCG та виділено основні його тенденції. Представлено результати дослідження споживачів торговельної мережі супермаркетів «Варус» в м. Дніпропетровськ. Визначено основні фактори вибору торговельної мережі; виявлено фактори вибору магазинів конкурентів; оцінено асортимент та якість обслуговування в торговельній мережі супермаркетів; виявлено найбільш дієві канали поширення маркетингової інформації. На основі результатів дослідження запропоновано рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності мережі супермаркетів «Варус» на ринку м. Дніпропетровська.ринокспоживачікупівельна спроможністьсупермаркетмаркетингові дослідженняСучасні тенденції ринку FMCG та особливості споживацької поведінки на ньомуMODERN TRENDS FMCG MARKET AND CONSUMER BEHAVIOR ON ITArticle