Харченко Анастасія Вадимівна2025-01-082025-01-082019-01https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5114Розглянуто теоретичні засади щодо сутності порядку вивчення попиту споживачів та формування асортименту, організації господарських зв’язків та порядок укладення договорів, організація торговельно-технологічного процесу з продажу товарів та надання послуг. Вивчено діяльність магазину «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет», проведено аналіз асортименту у магазині «Продукти-27» ТОВ «АТБ-маркет», вивчено організацію процесу продажу та обслуговування покупців магазину «Продукти-27» ТОВ «АТБ-маркет», проведено експертизу якості напівкопчених ковбас в магазині «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет». Проведено дослідження процесу закупівлі ковбас у магазині «Продукти -27» ТОВ «АТБ- маркет».otherасортиментекспертизадослідження якостігосподарські зв’язки.Формування господарських зв’язків з постачальниками напівкопчених ковбас за експертизою якостіWorking Paper