Семенов Нікіта Володимирович2025-03-042025-03-042024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5816У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку жіночого взуття та його споживачів. Представлено класифікацію жіночого взуття та основні характеристики кожної категорії. Вивчено уподобання та тенденції серед споживачів жіночого взуття. Систематизовано методичні підходи до дослідження ринку та споживачів жіночого взуття. Досліджено діяльність ФОП “Перепелиця Олег Іванович” та проведено аналіз асортименту жіночого взуття, який вони пропонують. Подано порівняльну характеристику якості жіночого взуття ФОП “Перепелиця Олег Іванович” в порівнянні з конкурентами. Проведено аналіз ринку жіночого взуття в Україні та оцінено сприйняття споживачами продукції ФОП “Перепелиця Олег Іванович” Розглянуто напрями покращення асортименту та якості жіночого взуття. Досліджено стан і тенденції ринку жіночого взуття, а також визначено портрет потенційного споживача жіночого взуття.otherжіноче взуттяринокспоживачіасортиментякістьтенденціїпорівняльна характеристикаоцінка сприйняттяДослідження поведінки споживачів на ринку жіночого взуттяResearch of consumer behavior in the women's footwear marketWorking Paper