Шевченко, Валентина Миколаївна2018-01-072018-01-072016У сучасному світі, який увійшов у третє тисячоліття,http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/691У статті дано філософське осмислення процесу формування професійної компетентності майбутнього фахівця з обліку і оподаткування в процесі професійної підготовки. З огляду на те, що розвиток України визначається в контексті європейської інтеграції з орієнтацією на фундаментальні цінності західної культури, освітній простір також не може залишатися осторонь цих перетворень. Наголошується, що освіта як процес носить суспільний характер, здійснюється в суспільстві і за суспільно визначеними стандартами. Тож саме суспільство має визначати суть і спрямованість освіти, її результативність й пріоритети. Підкреслюється, що в умовах становлення інформаційного суспільства зростає соціальна потреба в знанні, в підвищенні рівня освіти, яка сама стає інформаційно-комунікативної системою. Сучасні умови існування освітнього середовища та оновлення змісту освіти обумовлюють необхідність розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з обліку і оподаткування, яка виражається через здатність до оцінки і класифікації даних, вмінні перетворювати інформацію в знання, а також її аналіз, зберігання та ефективне застосовування у своїй професійній діяльності.otherвища освітапрофесійна компетентність фахівця з обліку і оподаткування.Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обліку і оподаткування: філософсько-освітній аспектArticle