Супрун Аліна Ельдарівна2024-05-202024-05-202024-01-17https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4470Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ефективності впровадження комплексу вправ та педагогічних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх перекладачів. Актуальність даної теми пояснюється насамперед тим, що нині існує необхідність більш повного вивчення проблеми підбору правильних педагогічних засобів навчання в процесі підготовки висококваліфікованих фахівців. У роботі розглядаються сучасні педагогічні технології, вивчається питання розвитку комунікативних навичок студентів-перекладачів, а також дається визначення поняття «комунікативна компетентність», наводиться детальне вивчення даної теми. Також приводиться аналіз комплексу вправ для формування комунікативної компетентності майбутніх перекладачів, виконується експериментальна перевірка ефективності впровадження цих вправ в навчальний процес студентів. За результатами досліджень надана відсоткова статистика. Робота складається із вступу, трьох розділів (теоретичного, аналітичного і практичного), висновків, списку використаних джерел. У роботі використано 74 джерела.педагогічні технологіїкомунікативна компетентністьфахова підготовкамайбутні перекладачінавчально-методичний комплекснавчальний процесзаклади вищої освітисучасні тенденціїробоча програма університетустудентиструктурні елементиперекладацьків вправикультурна компетентністьтренування усної комунікаціїСУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ УСНИХ ПЕРЕКЛАДАЧІВThesis