Гаркуша, Інеса Вікторівна2019-08-252019-08-252015-05-28Дослідження риторичної культури фахівців з реклами є одним з вагомих аспектів розробки теоретичних засад прикладних соціально-комунікаційних технологій. Результати аналізу риторичної складової професійної комунікативної практики, обґрунтовані теоретичні та методологічні підходи розширюють параметри досліджень в науковій галузі «Соціальні комунікації».http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1855У дисертації досліджуються теоретичні та методичні основи формування риторичної культури майбутніх фахівців з реклами у процесі фахової підготовки.культура мовлення, комунікативна компетентність, комунікативна та професійна культура мовлення, комунікативні якостінеориторика, риторика, риторична культура, риторичні уміння, навички, знання, фахівець з рекламної діяльностіФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З РЕКЛАМИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИOther