Ткаченко, Володимир АндрійовичХолод, Сергій БорисовичЯременко, Світлана СтепанівнаМішустіна, Тетяна СергіївнаКосарев, Вячеслав Михайлович2018-01-092018-01-092014978-966-2252-00-0 (Том 5, кн. 3)978-966-2252-64-4 (общий)http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/888У роботі концептуально розглядаються проблеми та підходи їх розв’язання щодо управління комунікаційною діяльністю розвитку машинобудівних підприємств на основі інвестиційних проектів щодо підвищення їх конкурентоспроможності. Розглянуто методичні підходи щодо дослідження інвестиційних ризиків інноваційного розвитку; побудовано маркетингову комунікаційну систему машинобудівного підприємства як інструменту впливу на поведінку споживачів. Монографія може бути корисною для студентів, аспірантів та викладачів і науковців що займаються проблемами стратегічного розвитку підприємств.otherуправління комунікаційною діяльністюТеорія проектування великих самокерованих соціально-економічних систем. Том 5, кн. 3.Управління комунікаційною діяльністю розвитку підприємств. Том 5, кн. 3.Монографія