Пер'ян Олексій Сергійович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5004У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи створення рекламної продукції, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства «Brain». З урахуванням специфіки продукції підприємства «Brain» та конкурентних умов запропоновано інтенсифікувати маркетингові зусилля компанії з створення рекламної продукції, та розробці додаткових інструментів маркетингової комунікації. Впровадження цих змін приведе до підвищення активності аудиторії, та більш ефективних маркетингових комунікацій.Рекламна продукціямаркетингове дослідженнямаркетингові комунікаціїмотиви у рекламімаркетинговий аналіз підприємствааналіз брендуАналіз уподобань споживачів до рекламної продукції та розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламних комунікаційOther