Пестовська Зоя Станіславівна Zoia Pestovska2025-03-272025-03-272024-11https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6020У статті досліджено сутність і визначення навичок тайм-менеджменту, а також їх роль і значення в уп равління персоналом. Зосереджено увагу на необхідності задекларувати у кадровій політиці вимоги до викорис тання інструментів тайм-менеджменту. Виділено найповніше визначенні корпоративного тайм-менеджменту відповідно до функцій управління. Узагальнено найпоширеніші проблеми управління часом для HR-менеджерів. Узагальнено стратегії менеджера з персоналу для вдосконалення навичок управління часом в колективі: вста новлення пріоритетів, використання технологій, ефективне делегування, встановлення реалістичних термінів, проведення аудиту часу і зменшення відволікань, підтримка балансу роботи та особистого життя, спрощення спілкування, виховання культури продуктивності, постійне вдосконалення. Наголошено на необхідності прове дення службою з управління персоналом тренінгів щодо розвитку навичок тайм-менеджменту, що допоможе з’ясувати причини непродуктивного часу на роботі. Незалежно від професії ефективне управління часом є не від’ємною складовою успіху.otherТime-менеджментHR-менеджментуправління персоналомпріоритезаціяплануванняпрокрастинаціяwork-life balance.TАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ: ДОСВІД ЄС ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВArticle