Мовчан Анна Олександрівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5042В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні положення формування, аналізу та оптимізації товарного асортименту підприємства на прикладі ТОВ " Вигідна покупка ". Розглянуто основні аспекти формування товарного асортименту, методи його аналізу та стратегічного управління. Здійснено аналізу поточного стану підприємства, включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та маркетингові дослідження, зокрема аналіз товарного асортименту. Представлено шляхи особливості формування товарного асортименту через розробку стратегії розширення асортименту та оцінку економічної ефективності запропонованих заходів. На основі проведених досліджень та аналізу надано висновки.товарний асортиментаналізстратегіяоптимізаціяпозиціонуванняефективністьТОВ "Аврора".ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФОРМУВАННЯThe product range of the enterprise and the peculiarities of its formationOther