Кабак А. С.2024-05-202024-05-202022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4369У роботі представлено теоретичний аналіз та практичне дослідження проблеми формування емоційної культури майбутніх педагогів дошкільних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, що визначається при аналізі педагогічних умов формування емоційної культури. майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та особистості студентів. При вивченні формування емоційної культури майбутніх вихователів дошкільної освіти використана загальна методика наукового дослідження з урахуванням методики наукового дослідження, досягнень теорії та методики професійної освіти, методики навчання вихователів та досвіду навчання. На основі визначених критеріїв та аналізу результатів дослідження, отриманих під час обробки, охарактеризовано три рівні сформованості емоційної культури майбутніх вихователів емоційної культури в процесі професійної підготовки: високий, достатній, низький. Практичне значення отриманих результатів у їх потенційному подальшому використанні при розробці чи корекції навчальних приграм, для підвищення рівня розвитку емоційної культури майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти.otherемоційна культурадошкільна освітаемоційний інтелектпрофесійна підготовка.Педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовкиOther