Ящеріцин Тимофій Євгенович2025-02-242025-02-242025-01https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5483Проведено діагностику тенденції розвитку світового та українського ринків кисломолочної продукції. Вивчено етапи процесу створення та розвитку бренда. Охарактеризовано особливості формування бренду підприємств як фактору підвищення їх конкурентоспроможності. Проведено аналіз діяльності ТОВ «МК «Галичина»». Наведено структуру та динаміку асортименту ТОВ «МК «Галичина»». Розраховано рівень якості кисломолочної продукції ТОВ «МК «Галичина»» на прикладі кефіру. Проведено дослідження портрету споживача ТОВ «МК «Галичина»» та аналіз бренду ТОВ «МК «Галичина»» на ринку кисломолочної продукції.otherбрендасортиментрівень якостіпортрет споживачаринок кисломолочної продукціїФормування бренду «Галичина» на ринку кисломолочних продуктівFormation of the “Galicia” brand on the market of fermented milk productsWorking Paper