Твердохліб, А.І.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-301-305http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2934Одним з основних орієнтирів сучасної державної політики України, базованої на засадах соціальних свобод і принципах демократії, є курс на активну інтеграцію до середовища європейських та світових держав. Використання сучасного європейського та світового досвіду є головним пріоритетом для розвитку вищої освіти в Україні. Сучасне суспільство перебуває на етапі зміни технологічної парадигми. Інформаційні технології, що визначили образ і сутність XX сторіччя, поступаються cмарт-технологіям, які відкривають новий шлях розвитку світових держав. Аналізуючи сучасний стан проблеми дослідження, слід відзначити, що організація навчального процесу із використанням сучасних технологій вивчається упродовж останніх десяти років, проте в Україні темпи розвитку цього напряму значно повільніші порівняно з країнами Європи і США, і тому це питання залишається достатньо актуальним. Швидкість оновлення знань і технологій повинна розглядатися як критерій якості системи освіти. Президент міжнародного консорціуму «Електронний університет» В.П. Тихомиров зазначив, що без смарт-технологій інноваційна діяльність неможлива. Якщо система освіти відстає від цих напрямків, то вона переходить у стан гальма [8].У статті на основі досліджень сучасних науковців визначено доцільність використання смарттехнологій як нового напряму у методиці провадження освітньої діяльності. Акцентовано увагу на їх використання в контексті смарт-середовища. Для більш поглибленого засвоєння матеріалу запропоновано декілька освітніх ресурсів, які є невід’ємною частиною смарт-аудиторії у процесі викладання та навчання.otherсмарт-технології, смарт-аудиторія, освітні ресурси, викладання та навчання.Смарт-технології як основа формування сучасних тенденцій освіти