Скопець Єлизавета Сергіївна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6069В кваліфікаційній роботі бакалавра Досліджено теоретичні основи формування корпоративного іміджу. Проведено аналіз маркетингового середовища IBS, виявлено слабкі сторони — низький рівень digital-присутності та нестачу англомовного контенту. Розроблено рекомендації щодо покращення іміджу через SEO-лендінги, англомовний онлайн-курс, подкасти, LinkedIn, email- воронки та активізацію участі у програмі Erasmus+. Стратегія спрямована на підвищення конкурентоспроможності IBS на міжнародному рівні.корпоративний іміджміжнародна співпрацяdigital- маркетингмаркетингова стратегіяSEOLinkedInemail-маркетингErasmus+бізнес-школа IBSВплив міжнародної співпраці на формування позитивного іміджу підприємства (на прикладі бізнес- школи IBS)The impact of international cooperation on the formation of a positive image of the enterprise (on the example of the IBS business school)Other