Горбенко Анастасія Геннадіївна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5121В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи формування товарного асортименту, здійснено аналіз господарської діяльності ПрАТ Комбінат «Придніпровський», розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарного асортименту підприємства ПрАТ Комбінат «Придніпровський» ТМ «Злагода». З урахуванням недоліків товарного асортименту ТМ «Злагода» та конкурентних умов запропоновано удосконалення існуючого товару, та впровадження нового. Рекомендовано проводити опитування споживачів двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства ПрАТ Комбінат «Придніпровський» на ринку.товарний асортиментформування асортиментутоварна політикаконкурентоспроможність підприємствамаркетингова діяльністьТоварний асортимент підприємства та особливості його формування