Лісова Єлизавета Павлівна2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4663Об’єкт дослідження: Імідж готельних підприємств. Предмет дослідження: Методи та інструменти формування сприятливого іміджу, їх застосування у готельно-ресторанному бізнесі. Мета роботи: Отримання теоретичних і практичних знань про аспекти формування сприятливого іміджу для готельних підприємств, принципів його роботи та стратегії вдосконалення. Одержані висновки та їх новизна: виявлено основні аспекти, які впливають на створення сприятливого іміджу готельних підприємств. Розібрано, на прикладі великих гравців ринку, структуру роботи готелів з позитивним іміджем і власним брендом. Наразі питання формування власного бренду у готелях є дуже актуальним. Від стану іміджу залежить прибутковість та конкурентоспроможність кожного підприємства. Теоретичне та практичне значення виконаного дослідження. Зроблені висновки дозволяють поглиблено розібрати теоретичні питання таких понять як імідж, бренд і репутація. Дозволяють оглянути практичні методи застосування стратегій формування сприятливого іміджу на прикладі великих гравців готельно-ресторанного бізнесу.іміджбрендрепутаціяготельно-ресторанне підприємствоготельні ланцюгиФормування сприятливого іміджу готельного підприємства