Орел К.М.2024-05-202024-05-202024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4444Мотивацію визначають як силу, що підштовхує до дії, стимул або виплив; це те, що спонукає людину чи учня до дії. Поширення дистанційного навчання важливо для інформаційного та інтелектуального розвитку суспільства, подолання нерівностей у системі освіти та розвʼязання територіальних проблем доступу до якісної вищої освіти. Сучасний студент повинен мати високий рівень самоорганізації, відповідальності та цілеспрямованості, хоча іноді виникають негативні прояви, такі як безвідповідальність та втрата інтересу до навчання. Таким чином важливо визначити фактори, що сприяють конструктивній мотивації студентів та впливають на результативність їхньої навчальної та професійної діяльності. В даній роботи визначено основні концепції мотивації та фактори що впливають на мотивацію студентів під час дистанційного навчання . На основі підібраного інструментарію здійснено дослідження що дозволило визначити особливості мотивації навчальної мотивації студентів під час дистанційного навчання. Досліджено що студенти прагнуть до саморозвитку та вдосконалення власних вмінь і особистих якостей; більшість студентів задоволенні дистанційним навчанням, що свідчить про відсутність дискомфорту та позитивне ставлення до цієї форми навчання. Кореляційний аналіз висвітлив взаємозвʼязки між ціннісними орієнтаціями та різними типами мотивації студентів. Мотивації є важливим чинником успішності навчального процесу, важливо використовувати сучасні інформаційні технології, платформи, програми та додатки, які здатні змінити ставлення студентів до навчання, перетворити його з одноманітної діяльності у захоплюючий процес.otherмотиваціядистанційне навчаннястудентосновні концепції мотиваціїсаморозвиток та вдосконалення власних вміньзадоволення дистанційним навчаннямцінностісучасні інформаційні технологіїОсобливості мотивації до навчання студентів у дистанційному форматіOther