Тільний Олександр Сергійович2025-02-242025-02-242024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5472У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження вітчизняного ринку e-commerce. Представлено сутність, етапи розвитку та значення електронної комерції. Вивчено стан та тенденціїї вітчизняного ринку e-commerce. Проаналізовано економічні показники ТОВ «АЛЛО», як об’єкта дослідження. Досліджено веб-сайт ТОВ «АЛЛО». Визначено іновації, які ТОВ «АЛЛО» впровадило у вітчизняний ринок e-commerce. Розглянуто шляхи удосконалення електронної комерції в Україні. Визначені сучасні методи захисту даних та транзакцій при здійснені покупок в Інтернеті. Визначено вплив соціальних мереж на продажі товарів ТОВ «АЛЛО».othere-commerceвітчизняний ринокіноваціїДослідження вітчизняного ринку e-commerceResearch of the domestic e-commerce marketWorking Paper