Смірнова Тетяна Анатоліївна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5048У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи комплексу маркетингових комунікацій. Здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства «Онлайн академії BEST PROFI MARKETING». Зроблено аналіз поточного стану маркетингових комунікацій. Розглянуто характеристики діяльності підприємства. Зроблено аналіз наявного зараз комплексу маркетингових комунікацій.Розроблено стратегії вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій з використанням інтернету.маркетингова концепція управління підприємствоморганізація маркетингової діяльності підприємствакомплекс маркетингуконтроль маркетингової діяльності підприємствамаркетинговий аналіз підприємствамаркетинговий аудит.ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА З ЗАСТОСУВАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТIn-depth development of the complex of marketing communications for businesses on the Internet.Other