Гаркуша, Інеса Вікторівна2018-01-012018-01-01200874.58я73-83.7я73http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/401Розкриті питання, пов’язані з формуванням риторичної культури менеджерів з рекламної діяльності. Наведені основні теоретичні відомості з дисциплін "Риторика", "Психологія спілкування". Уміщені практичні завдання, спрямовані на розвиток і закріплення ораторських навичок, психологічні тести та практичні завдання. Для студентів ДНУ, які навчаються за спеціальністю "Реклама і зв'язки з громадськістю (за видами діяльності)". Посібник також може бути використаний менеджерами з рекламної діяльності, які навчаються за освітнім напрямом, та студентам інших спеціальностейotherРиторична культура менеджерів з рекламної діяльностіBook chapter