Красовська, Олена Юріївна2021-02-152021-02-152020-12http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3318Дисертаційну роботу присвячено обґрунтуванню і розробці теоретико-методологічних положень та науково-практичних рекомендацій щодо управління маркетинговими інструментами промислових підприємств.маркетингові інструменти, управління, підприємство, бренд, нематеріальні активи, декомпозиційна модель, задоволеність та лояльність споживачів, інформаційно-аналітичне забезпечення, механізм, конджойнт-аналізУправління маркетинговими інструментами промислового підприємстваДисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Запорізький національний університет, Запоріжжя, 2020.Thesis