Фіалкович Єлизавета Андріївна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6087В кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності продукції, здійснено аналіз конкурентних позицій продукції компанії ROSHEN на ринку, а також визначено основні фактори, що впливають на її рівень. У практичній частині запропоновано маркетингові заходи для підвищення емоційної привабливості бренду: впровадження патріотичної лінійки продукції та запуск благодійної акції «Смак перемоги». Проведено експертне анкетування для формування цінової політики та здійснено прогноз економічної ефективності запропонованих рішень. Очікується зростання рівня лояльності споживачів і зміцнення конкурентних позицій бренду.конкурентоспроможність продукціїмаркетингові заходистратегія підвищення конкурентоспроможностіаналіз продукціїспоживча лояльністьсегментування ринкуКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА І РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ЇЇ ПІДВИЩЕННЯCompetitiveness of enterprise products and development of marketing measures to improve itOther