Лебідь, Ольга2018-03-072018-03-072017http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1290У статті теоретично обґрунтовано сутність і основні переваги використання тренінгового методу у формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. Автором проаналізовано роль тренінгу в процесі формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. Розкрито сутність методу ділової гри. Зазначається, що тренінг з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління складається з трьох ділових ігор: «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу», «Стратегічне планування розвитку загальноосвітнього навчального закладу», «Концепція розвитку загальноосвітнього навчального закладу майбутнього». Запропоновано методику проведення ділової гри «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу» як елементу тренінгу з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління.тренінгділова грастратегічне управлінняготовність до стратегічного управліннякерівник загальноосвітнього навчального закладуДілова гра «Визначення місії загальноосвітнього навчального закладу» як елемент тренінгу з формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управлінняArticle