Пікалов, В.Л.Глуха, Г.Я.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5354-2017-1-46-8http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2757Сучасні інновації в сфері технологій, нове організаційне мислення та нова точка зору на людський потенціал стають все більш революційними і масштабними. Тому в наш час суб’єкти господарської діяльності не можуть ефективно діяти поза базою знань, яка сформувалася в передових економічно розвинених країнах. При цьому, на думку П.Ф. Друкера, саме менеджмент, і лише менеджмент, забезпечує реальну ефективність новітніх знань і висококваліфікованих фахівців [1]. На наш погляд, це твердження безперечне, оскільки знання, будучи потенціалом до дії, тобто пасивними, тільки завдяки менеджменту перетворюються на справжній економічний капітал.У статті викладено результати теоретичного дослідження сучасного стану менеджменту, а також методологічних і методичних проблем підготовки топ-менеджерів в умовах швидкоплинного ринкового середовища. Автори акцентують увагу на необхідності розвитку творчого мислення топ-менеджерів шляхом переходу в процесі їх підготовки від репродуктивного методу навчання до рефлексивного методу.otherтоп-менеджмент, творче мислення, проблемний метод навчання, репродуктивний і рефлексивний методи навчання.Щодо проблем підготовки сучасних топ-менеджерів суб’єктів господарської діяльності.