Писарькова Валерія РостиславівнаДубницький Володимир Іванович2025-01-162025-01-162020Дубницький В.І., Писарькова В.Р. Методи використання «Педагогічного колеса» в умовах цифровізації. Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020. – Т. 2.– 242 с.https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5158У роботі проаналізовано методику використання «Педагогічного колеса» А. Каррінгтона в освітньому процесі закладів вищої освіти в умовах процесів інформатизації та цифровізації. Розглянуто структуру та ключові елементи моделі. Пропонується використання «Педагогічного колеса» при підготовці занять та для довгострокового навчального процесу як інформаційнодопоміжний засіб, який створено на основі таксономії Блума, із врахуванням ключових компонентів SAMR моделі. Визначено окремі властивості моделі, які дозволяють педагогу досягти більшої ефективності та продуктивності у професійній діяльності та учбовому процесі, а також вплинути на розвиток необхідних компетенцій студенівцифрова економікацифрові технологіїелектрона економікапедагогічне колесотаксономія Блумамодель SAMRМетоди використання «Педагогічного колеса» в умовах цифровізації