Алексютіна Карина Євгенівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4953У даній роботі проведено аналіз теоретичних аспектів маркетингового комплексу підприємства роздрібної торгівлі. У першому розділі розглянуто значення та роль маркетингового комплексу, основні його компоненти та вплив на позиціонування та конкурентоспроможність підприємства. Далі, у другому розділі, проведено аналіз господарської діяльності ТОВ "Алло", включаючи оцінку ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз та огляд маркетингового комплексу. У третьому розділі обговорено шляхи вдосконалення маркетингового комплексу ТОВ "Алло", такі як розробка нових стратегій продукту для розширення асортименту, поліпшення цінової політики та оцінка їхньої економічної ефективності.маркетинговий комплексроздрібна торгівляпозиціонуванняконкурентоспроможністьстратегії продуктуцінова політикаефективністьМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІMarketing complex of the retail trade enterpriseOther