Момот, Володимир ЄвгенійовичКокодей, Тетяна Олександрівна2017-12-302017-12-3020122078-9165http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/338Момот В.Є., Кокодей Т.О. Метод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктів / В.Є.Момот, Т.О.Кокодей // Університетські наукові записки. - 2012. - № 2. - С. 267-272Запропоновано метод класифікації споживачів за мотивами і можливостями (обмеженнями) споживання харчових продуктів, які у них домінують. Ідентифіковано п’ять основних типів споживачів і характерні особливості їхньої поведінки.otherтип споживачівповедінка споживачаринок харчових продуктівМетод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктівArticle