Тараненко, Ірина ВсеволодівнаДрозденко, Анастасія Вікторівна2018-07-152018-07-152017Тараненко І.В. Дослідження і оцінка лояльності споживачів роздрібної торговельної мережі в умовах економічної кризи / І.В. Тараненко, А.В. Дрозденко // Ефективна економіка. – 2015. – №5. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://w.w.w.economy.nayka. com.ua.2307-2105http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1487В умовах економічної кризи та скорочення реальних доходів населення все більшу роль відіграє утримання існуючих споживачів з використанням сучасних маркетингових інструментів. Тому посилюється увага до формування споживацької лояльності, заснованої на оптимальному поєднанні поведінкового та емоційного компонентів. За результатами дослідження лояльності споживачів роздрібної мережі магазинів взуття з використанням шкали Лайкерта розраховано індекс лояльності. Зроблено висновок про скорочення рівня лояльності в період економічної кризи. Отриманий результат пояснено зниженням купівельної спроможності споживачів взуття середнього та вищого за середній цінових сегментів. Внаслідок підвищення чутливості до зміни цін споживачі прагнуть купити товари за більш низькими цінами і активно реагують на привабливі цінові пропозиції на ринку, віддаючи перевагу конкурентам. Обгрунтована оцінка лояльності створює основу для розробки управлінських і маркетингових рішень щодо удосконалення політики утримання споживачів.маркетингові дослідження споживачівлояльність споживачів торговельної мережііндекс лояльності споживачівполітика утримання споживачівспоживацька лояльністьФ. Райчхельдіндекс промоутерашкала ЛайкертаДослідження і оцінка лояльності споживачів роздрібної торговельної мережі в умовах економічної кризиArticle