Демідова, Ю.Є.Шахова, Г.А.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-182-187http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2915У світлі вирішення питань модернізації змісту освіти особливого значення набуває проблема інтеграції в навчанні. Одним з важливих ключових аспектів цього напряму є необхідність побудови різних дисциплін в єдиному психологічному та смисловому контексті з метою формування у майбутнього фахівця сучасних професійних якостей: тотожність потреб організації з потреб особистого характеру; розширення особистих професійних компетенцій; готовність ризикувати; ставлення до персоналу як до коштовного ресурсу організації тощо. Для цього необхідно створити такі напрями навчання, які допоможуть здобути якісну освіту. Головною метою такого навчання є формування висококваліфікованих, компетентних фахівців. Однією з характеристик такого освітнього простору є формування комплексних знань, спрямованих на активізацію самопізнання, професійне самовизначення, усвідомлення реальності життєвих планів тощо.У статті обґрунтовано необхідність формування компетенцій з безпеки професійної діяльності магістрів у вищих навчальних закладах. Визначено, що компетентність з питань безпеки праці формується на основі сукупності специфічних взаємопов’язаних соціально-педагогічних та психологічних вимог.otherформування компетенцій; безпека професійної діяльності; небезпечні ситуації; система «людина – виробниче середовище».Формування компетенцій з безпеки професійної діяльності як важлива складова підготовки магістрів у вищих навчальних закладах