Причина Нікіта Сергійович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5005У кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано теоретичні аспекти поняття маркетингових комунікацій та комунікаційної політики підприємства, розкрито основні інструменти комунікаційної політики в Інтернет. Проаналізовано ефективність комунікаційної політики підприємства, виявлено проблеми та запропоновано заходи з покращення комунікацій. Проведено сегментування споживачів та позиціонування продукції. запропоновано розробку сайту та обґрунтовано його концепцію для формування ефективних комунікацій. Розроблено заходи з просування бренду в соціальних медіа. Визначено календарний план та створено бюджет розроблених заходів, надано оцінку їх ефективності.комунікаційна політикаефективністьринок збутупросування товаруУдосконалення комунікаційної політики підприємства засобами інтернет-маркетингу