Феднова, І.М.2020-04-042020-04-04201710.32342/2522-4115-2017-0-14-211-217http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2868Трансформація освітнього ринку України, інтегрування національної системи освіти в європейський і світовий освітній простір, поглиблення міжнародної співпраці є стратегічними завданнями Національної доктрини розвитку освіти в Україні до 2021 р. Підвищення якості рівня освіти має бути спрямовано на забезпечення економічного зростання держави та вирішення соціальних проблем суспільства. Для цього навчальні заклади всіх рівнів мають сприяти міжнародній мобільності учасників навчально-виховного процесу, вдосконаленню підготовки фахівців для зарубіжних країн [1]. Наша країна має значний досвід підготовки іноземних студентів, проте інтенсивна інтернаціоналізація освіти протягом останніх десятиліть, зростання ролі міжнародного співробітництва в сучасній освіті зумовили актуалізацію такого напряму діяльності вітчизняних вищих навчальних закладів (ВНЗ) [2, с.5].У статті розглянуто поняття «психологічної готовності», акцентовано увагу на видах структурних компонентів «психологічної готовності» до навчання у вищій школі студентів-іноземців. Зазначено основні адаптаційні проблеми студентів-іноземців, що стають на заваді високих показників психологічної готовності до навчання, а отже, і ефективній підготовці висококваліфікованих кадрів. Також наведено деякі заходи щодо підвищення якості знань іноземних громадян.otherпсихологічна готовність, студент-іноземець, навчання у вищій школі, адаптація.Теоретичні аспекти готовності студентів-іноземців до навчання в українській вищій школі.