Красновцев Микита Сергійович2024-05-122024-05-122022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4170У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку молочної продукції в Україні. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку молочної продукції. Наведено класифікацію та вимоги до якості молочної продукції. Систематизовано методичні підходи до вибору постачальників молочної продукції. Досліджено структуру асортименту та якість молочної продукції в супермаркеті корпорації «АТБмаркет». Наведено загальну характеристику корпорації «АТБмаркет», де проводилося дослідження. Досліджено структуру асортименту молока. Перевірено якість молока органолептичним та фізико хімічним методами. Розглянуто шляхи удосконалення методичних підходів до вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет». Проведено сегментування споживачів молочної продукції та визначено портрет потенційного споживача. Обґрунтовано критерії та доцільність застосування визначених методів вибору постачальників молочної продукції в корпорації «АТБмаркет».otherпостачальникимолочна продукціявибірметодиякістьасортиментсегментуванняВИБІР ПОСТАЧАЛЬНИКІВ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ РІЗНИМИ МЕТОДАМИWorking Paper