Cорока, Н.А.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-273-280http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2930Питання, які будуть розглянуті в цій статті, передбачають три основні підходи до погляду на поняття знань та усвідомлення емпіричного навчання, які доповнюють одне одного: 1) становлення людини як особистості, 2) процес навчання та 3) завдання навчання (знання, навички та ін.). Ці аспекти можуть розглядатися як три кути трикутника, що визначають поняття вивчення мови як освітнього процесу майбутніх фахівців.Запропоновано аналіз матеріалів, присвячених емпіричній теорії навчання іноземної мови. Як ключове поняття такої теорії розглядається роль освітнього процесу майбутніх фахівців. Автор наголошує на важливості формування та розвитку усвідомлення студентами ролі вивчення іноземної мови з точки зору їх самосвідомості і самооцінки. Приділяється увага питанням сприйняття себе як суб’єкта навчання, можливості самостійно коригувати процес засвоєння інформації та ставити завдання для максимально ефективного засвоєння структури мови.otherемпіричний підхід у навчанні, когнітивні стратегії, комунікативний підхід, компетентність, усвідомлення себе як об’єкта навчання.Психологічне обґрунтування переваг емпіричного підходу у вивченні іноземної мови як освітнього процесу майбутніх фахівців