Зінченко Ольга Анатоліївна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4904Об’єктом дослідження – процеси зеленого брендингу компанії. Предмет дослідження – зелений бренд компанії, його структурні компоненти та підходи до формування. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо формування зеленого бренду компанії. Одержані висновки та їх новизна: на базі теоретичних досліджень був запропоновані та апробовані засади зеленого брендингу компанії. Практичне значення виконаного дослідження полягає в тому, що на базі теоретичних досліджень була запропонована та апробована структура зеленого бренду компанії з дотриманням вимог Європейського зеленого курсу. Розроблено підходи щодо позиціонування та просування зеленого брендузелений маркетингзелений брендсоціальна відповідальність бізнесуцифровізаціяЄвропейський зелений курсФОРМУВАННЯ ЗЕЛЕНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЇFORMATION OF THE COMPANY'S GREEN BRANDOther