Штепа Марія Олексіївна2024-05-102024-05-102021https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4159У роботі розглянуто теоретичні аспекти управління збутової діяльністю торговельного підприємства. Проаналізовано сутність та маркетингові засади збутової діяльності, розглянуто принципи управління збутом. Досліджено економічну діяльність торговельного підприємства ТОВ Будмаркет". Проведено аналіз фінансово-господарської та збутової діяльності підприємства. Надано напрями подальшої оптимізації. Розглянуто заходи щодо підвищення ефективності збуту ТОВ "Будмаркет", та наведено оцінку їх ефективності. За допомогою сучасних методів комунікації розроблено стратегію підвищення ефективності збуту.збутова діяльністьторговельне підприємствоуправління збутомасортименткомунікаційна стратегіяУдосконалення збутової діяльності торговельного підприємства ТОВ "Будмаркет"