Коробейнікова, Тетяна Ігорівна2018-01-092018-01-092014http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/880Стаття присвячена підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуті психолого-педагогічні основи розробки та використання електронних засобів для забезпечення самостійної аудиторної та поза аудиторної роботи з англійської мови. Сформульовані вимоги до розробки навчальної комп’ютерної програми для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів іноземних мов.otherанглійська мова, діалогічне мовлення, електронний засіб навчання, інформаційно-комунікаційні технологіїПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯArticle