Тарнопольський, Олег БорисовичЧерняк, Наталія ОлександрівнаКожушко, Світлана Павлівна2018-02-092018-02-092017http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1210Розглянуто англомовні курси («Основи психології та педагогіки» і «Мовна модель сучасної ді- лової комунікації»), що були розроблені як курси дисциплін гуманітарного циклу для студентів не- мовних спеціальностей (економістів) першого та другого років навчання. Ці курси використовуються здебільшого як вибіркові і призначені для студентів, які з початку навчання у ВНЗ володіють загаль- новживаною англійською мовою на передсередньому/середньому рівні (В1+/В2). Викладання поді- бних курсів розглядається як одна з форм англомовного занурення, що впроваджується не на про- сунутому, як зазвичай, а на ранньому етапі навчання у немовному виші. Аналізуються три можливі види організації подібних курсів: як повне або як помірне і часткове занурення.англомовні курси дисциплін гуманітарного циклу, немовний ВНЗ, перші роки навчання у немовному виші, англомовне занурення, повне занурення, помірне та часткове занурення.ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ЯК ВИД АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ НА МОЛОДШИХ КУРСАХ НЕМОВНИХ ВИШІВ