Сидоркіна Карина Володимирівна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6086У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи конкурентоспроможності продукції підприємства, її роль у забезпеченні стійкого функціонування компанії на ринку. Проаналізовано діяльність підприємства ТОВ «Ласунка», охарактеризовано сучасні тенденції ринку морозива в Україні, виявлено ключових конкурентів і проведено маркетингове дослідження рівня конкурентоспроможності продукції компанії. Виконано SWOT-аналіз, сегментування ринку, визначено цільові сегменти та профіль споживача. На основі результатів дослідження запропоновано практичні рекомендації з підвищення конкурентоспроможності продукції, включаючи вдосконалення позиціонування, розширення асортименту, оптимізацію маркетингових заходів та бюджетування. Реалізація запропонованих заходів сприятиме покращенню ринкової позиції ТОВ «Ласунка» та зростанню лояльності споживачів.конкурентоспроможністьмаркетингове дослідженняТОВ «Ласунка»SWOT-аналізпозиціонуванняринок морозивацільовий сегментспоживачМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИЗНАЧЕННЯ ШЛЯХІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯMarketing Research of Product Competitiveness of the Enterprise and Determination of Ways to Improve ItOther