Корнієнко, Єгор Володимирович2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2821У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на солодку газовану воду. Розглянуто стан ринку солодкої газованої води в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість солодко газованої води. Запропонована трьох бальна оцінка якості товарів. Проведено порівняльну оцінку якості солодко газованої води. Проведено аналіз асортименту солодко газованої води. Розглянуто вплив мерчандайзингові стратегії на споживчий попит. Запропоновано розширення асортименту товару, добавлення додаткових місць продажу і додавання у інтер’єр магазину рекламної продукції.мерчандайзинг«Coca-cola»асортиментсолодко газованої водаОрганізація продажів солодких газованих напоїв з використанням методу мерчандайзингуSales organization in the liquor market with vikoristan method of merchandisingWorking Paper