Климюк Марія Олегівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6046У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи планування рекламної кампанії в інтернеті, проаналізовано маркетингову діяльність медичного центру «Геліос», зокрема філіалу у місті Самар, здійснено дослідження ринку медичних послуг та конкурентного середовища. Проведено SWOT-аналіз, сегментування ринку та оцінку ефективності наявної рекламної стратегії. На основі отриманих результатів розроблено комплексну інтернет-рекламну кампанію з визначенням цілей, інструментів цифрового просування, бюджету та показників ефективності. Запропоновані заходи мають практичну значущість і можуть бути впроваджені в діяльність закладу для підвищення впізнаваності бренду та залучення нових пацієнтів.інтернет-рекламарекламна кампаніямаркетинг медичних послугтаргетингмедичний центрцифровий маркетингпросування у соціальних мережахРОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТDevelopment of an advertising campaign on the Internet.Other