Куницька Катерина Андріївна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5123В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність стратегічного планування рекламної діяльності, особливості управління рекламною діяльністю на підприємстві; підходи до оцінки ефективності управління рекламної діяльності; надані характеристики господарської діяльності компанії «Versace»; проаналізований стан рекламної діяльності компанії «Versace»; розроблені заходи з вдосконалення рекламної діяльності компанії «Versace»; розглянута економічна доцільність (очікуваний ефект) запропонованих заходів.управління рекламною діяльністю на підприємствапідходи до оцінки ефективності управління рекламної діяльностіекономічна доцільність рекламних заходівРекламна діяльність підприємства і можливі напрями її покращення