Клевцова Юлія Борисівна2025-03-032025-03-032023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5715Кваліфікаційне дослідження присвячено проблемі появи та розвитку тривожності у підлітків, і як цей стан впливає на їх повсякденне життя. Був проведений аналіз проблеми формування почуття тривожності у сучасних умовах життя. Робота складається зі вступу, двох частин, висновків до кожного розділу, та загального висновку, списку використаної літератури та додатків. У вступі розкривається актуальність обраної теми, описуються мета, гіпотеза, методики та задачі атестаційної роботи. У першому розділі викладені теоретичні основи поняття тривожності, особливості появи та розвитку її у підлітків. Визначено основні особливості розвитку тривожного стану у підлітків та розглянуто «тривожність» як феномен. Другий розділ присвячено вивченню обраних методик. Детально вивчено роботу методики і спосіб інтерпретації результатів в ході дослідження. Описані та проаналізовані отримані результати нашого дослідження. У висновках узагальнюється проведена робота і формуються висновки по заданій гіпотезі. За обраними методиками було здійснено опитування респондентів. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження вказує на те, що більшість опитуваних мають високі або середні показники тривожності, що негативно позначаються на соціальному житті підлітків.otherтривожністьтривожний стансоціальне життяпідліткиповедінки.Вплив почуття тривожності на соціальне життя підлітківOther